Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, June 22, 2009

What Being a Daddy Means...

He loves me unconditionally...
From Daddy Pics

He takes care of the dirty stuff...
From Daddy Pics

He teaches me about football...
From Daddy Pics

He is willing to look a little foolish...
From Daddy Pics

He tells me stories...
From Daddy Pics

He keeps me snuggly and warm...
From Daddy Pics

He takes me to church...
From Daddy Pics

He reads to me...
From Daddy Pics

He helps me to soar to new heights...
From Daddy Pics

He plays a little rough...
From Daddy Pics

He plays sweetly..
From Daddy Pics

He shows me new things...
From Daddy Pics

He teaches me to drive...
From Daddy Pics

He helps me see things from a new perspective...
From Daddy Pics

He is strong...
From Daddy Pics

He is never very far...
From Daddy Pics

He is MY Dad!!!
From Daddy Pics

HAPPY FATHER'S DAY!!!

No comments: